marți, 25 decembrie 2007

VREAU SA AM DINTI SANATOSI-parteneriat








Vreau sa am dinti sanatosi !

- proiect de parteneriat



Tipul de educatie in care se incadreaza: Educatie pentru sanatate


Parteneri: LICEUL TEORETIC “HENRI COANDA” Craiova prin :
Director: prof.dr.MIHAI DRAGU
Director adjunct: prof.ADRIANA DRUGAN
Coordonator de proiecte si programe educative: prof. A. FLOREA
Coordonator de program: inv. NICOLITA DINU


Cabinet Dr.in medicina CIOBANU GEORGETA
STOMATOLOGIE-PARADONTOLOGIE
Craiova, Strada Henri Coanda, bloc 58


Motivatia proiectului:
Părintii isi încredinţează copilul scolii. Şcoala are nevoie de parinţi care să intareasca si sa sprijine educatia copilului, inclusiv educatia pentru sanatatea lui.
Se impune deci o relationare continua intre parinti, scoala si comunitatea care sprijina derularea multiplelor parteneriate.
Parintii sunt interesati nu doar de directia generala a scolii pe care o frecventeaza copilul lor, nu numai de progresul general al copiilor din aceeasi clasa sau acelasi grup de varsta. Parintii sunt atrasi de de oferta scolii si clasei in ceea ce priveste proiectele si programele in care sunt implicati elevii.
Elevii claselor I si a II-a intampina probleme stomatologice specifice varstei: schimbarea dentitiei, probleme mai complicate care necesita aparat dentar, carii dentare, etc.
Astfel am gandit ca un program cu specific stomatologic vine in intampinarea nevoilor copilului.
Schimbarea mentalitatii despre sanatate catre o conceptie cu adevarat preventiva bazata pe un comportament sanatos in randul elevilor si celor care îi educa, este o necesitate actuala.
A avea atitudini preventive presupune nu doar a organiza campanii de constientizare a unor afectiuni, ci presupune dezvoltarea unui comportament cotidian adecvat.



Niciun comentariu:

Concursul "Participa"

Simpozion

Concurs National de creatie

Concurs National de Creatie

Adrian, fiul meu

Adrian, fiul meu

Gabi si Adrian, cei doi fii ai mei si tata